woensdag 5 december 2018

Oproep aan GradGrofski

brat! Afgelopen zaterdag brak mijn klomp.
Koop dan een nieuw paar zul je zeggen maar dat kan niet want ik bedoel het overdrachtelijk.
Ik was ervan overtuigd dat mij goede vriend A.L het alterego was van GradGrofski (vanaf nu afgekort als GrGr).  Want humor, sarcasme, de permanent aanwezige zweem nostalgie, de belangstelling voor soep (zie GrGr's eerste inbreng) en een psychologische fixatie op alles wat eventueel als hindernis of obstakel kan dienen, hadden mij daarvan overtuigd.
Echter, toen ik mijn goede vriend de biertjes aanreikte, van niets anders uitgaand dan dat ik daarmee de belofte aan GrGr inloste, werden deze weliswaar met een glimlach aanvaard, echter tevens met de stellige verklaring dat zij hem niet toekwamen omdat hij GrGr niet is.
Dit zou weer zo'n verzonnen obstakel van mijn vriend kunnen zijn, ware het niet dat het dit keer zeer overtuigend werd gecommuniceerd. Ik geloof hem.


Het moment waarop mijn goede vriend A.L de biertjes ontvangt. 
Vanwege privacyregelgeving is de afbeelding geanonimiseerd. 



Daarom deze oproep aan GradGrofski:

Help ons, door een aanwijzing of anderszins, het beloofde bier (van het merk Triple Ray, ofwel Drievoudige Straal) aan u te kunnen overhandigen. Bijvoorbeeld door een plaats en tijd voor te stellen alwaar wij de toegezegde flessen achter kunnen laten. Wij respecteren uw anonimiteit en zullen alles in het werk stellen om u buiten de publiciteit te houden (ondanks het grote aantal lezers van deze blog). 

Mede namens brat,
Brat Plotnitski

4 opmerkingen:

  1. Je bent wel erg meegaand naar grove Grad. Uitroken leek mij beter, maar wellicht dat de benadering good cop, bad cop werkt.

    Afwachten dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 25 december, bier achter laten onder de boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. brat! RED ALERT
    Zie bovenstaand bericht. Er is sprake van een inside job.
    Helaas kan ik op dit moment ook jou niet meer 100 % vertrouwen.
    Brat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsja,inside job, ik vermoedde al zoiets toen de bierdropping niet lukte. Dat jij mij ook niet geheel meer vertrouwd is zelfs begrijpelijk en vergeefbaar.
    Andersom geldt natuurlijk ook.....

    BeantwoordenVerwijderen