maandag 21 januari 2019

3 x Shutdown

Brat,


  1. Vanochtend was ik vroeg uit de veren om de maansverduistering te bewonderen. gelukkig had ik goed zicht vanuit de studiekamer.Het was mooi om te zien hoe de maan langzaam in de aardschaduw gleed. Ik heb gekeken vanaf 05:30 tot even voor 06:00u, daarna ben ik weer lekker in mijn nog warme nestje gekropen.
  2. Ik doe ook mee aan de alcohol shutdown, sta nu al meer dan een week droog. Gaat moeiteloos. Denk er zelfs niet echt over na, behalve nu dan. Gaat het met die van jou ook een beetje naar wens ?
  3. Is dit BLOG ook onderhevig aan een eenzijdige shutdown ? Je hebt al twee volle weken niets gepost, en je laatste opmerking is ook al weer van 5 dagen geleden.


7 opmerkingen:

  1. Zeg brat, die Brat van jou laat zich niet meer zien. Misschien een idee om hem helemaal te blogblokken ?
    Gewoon hem de mogelijkheid ontzeggen om posts te plaatsen.... dan is er echt een shutdown !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grad, hoewel inhoudelijk niet geheel met je eens, ben ik blij met je opmerking. Brad reageert binnen 10 minuten op je.

      Verwijderen
  2. Ad 1. Wij hebben ook gekeken, tweemaal. een keer om 05:45 en een keer om 06:10. Het viel ons een beetje tegen want rechtsboven werd de maan nog min of meer normaal beschenen. alleen links onderaan was de mooie bloedkleur te zien. Zijn die foto's van jou? Kan het bijna niet geloven. Maar indien toch zo, dan chapeau!
    Ad 2. Bij mij verloopt de non-alc periode ook gemakkelijk. van de keren dat ik er aan denk ben ik veelal juist opgewekt want voel me fit en tevreden, en af en toe een moment dat ik er naar verlang. maar die vallen mee, zijn snel voorbij; het tevreden gevoel overheerst in ruime mate.
    Ad 3. Ja, dat realiseer ik me ook. Maar ik kwam maar niet op een leuk post onderwerp. Ik heb wel een spaarlijstje, maar in die onderwerpen heb ik nog geen zin. Echter, vanochtend schoot me opeens een leuk item te binnen. Dus wees gerust, spoedig zul je weer een digitale pennenvrucht van me op de broederblog aantreffen.
    Brat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee die foto's zijn niet van mij, dat kon je zien want vanaf de volledige verduistering loopt de reeks af naar weer een belichte maan, en ik ging rond 06:00u weer naar bed.
      Ik heb ze gejat van de NRC, en ze zijn niet eens van deze maansverduistering maar van de zomer ergens in Duitsland. Het was slechts ter illustratie

      Verwijderen
    2. Fijn dat je een leuk onderwerp hebt, maar ik verwacht nog stees een gedegen commentaar op mijn post commentaar

      Verwijderen