woensdag 16 januari 2019

Brexit ? IV

Nou daar was de voorspelde nederlaag van May in het parlement. Nog erger dan van te voren was voorspeld. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik weet ook niet waar ik nu op moet hopen ?
Ergens is er iets in mij dat zegt laat die stomme britten in hun sop gaar stoven ? Desnoods met wat munt en een wolkje melk. Want als ze erbij blijven dan gaan ze vast weer arrogant doen. Zo van 'jullie wilden zo graag dat we erbij bleven nou dit zijn onze eisen'.

We zullen zien hoe het verder gaat.

Verder ben ik heel blij weer in Nederland te zijn.


1 opmerking:

  1. brat! Wij zijn ook blij dat je weer terug in Nederland bent.
    Over je post: ik weet niet of 'stom' de Britten het beste typeert, ik houd het liever bij 'raar', net als Obelix trouwens. Beschouw de Britten met mildheid. Ze behoorden vijfeenzeventig jaar geleden wel tot onze bevrijders, dus ergens zijn we ze nog wel schatplichtig. Zo voel ik dat althans. Maar die rare jongens en meisjes lijken hun onderlinge spel belangrijker te vinden dan de zakelijke toekomst van hun eiland. En of ze daar gelijk in hebben, is zwaar te betwijfelen.
    Maar ze zorgen wel voor genoeg reuring en vermaak, en dat is ook wat waard.
    Ik denk ook dat het nu beter dat ze er uit stappen. En dan, na een jaar of tien, weer deemoedig een verzoek doen om opnieuw te mogen toetreden.
    Ciao, je Brat.

    BeantwoordenVerwijderen